صفحه کلید OneBoard Pro+ با سیستم عامل اندروید معرفی شد

پنج‌شنبه 16 بهمن 1393
کامپیوتر
این روزها صفحه کلیدهای عجیب و غریب بسیاری روانه بازار می‌شوند. از صفحه کلیدهایی با طرح‌های عجیب و ابعاد کوچک گرفته تا صفحه کلیدهایی که از پردازشگر چهار هسته‌ای به همراه سیستم عامل اندروید در درون خود بهره می‌برند! برای آشنایی با OneBoard Pro+ با همراه شوید.
OneBoard Pro+ یک صفحه کلید عادی نیست! بلکه در واقع یک مینی‌کامپیوتر با پردازنده چهار هسته‌ای و سیستم عامل اندروید است که علاوه بر کابل اتصال، درگاه HDMI،‌ درگاه‌های USB و کابل اتصال به برق دارد! تنها کافی است این صفحه کلید را به کامپیوتر یا تلویزیون‌ متصل کنید تا سیستم عامل اندروید 4.4 را در مقابل خود مشاهده کنید. این صفحه کلید، در صورتی که بتوان به مترجم گوگل اعتماد کرد، محصول شرکت Bejing-Cool Computer Co است. 
اگرچه ایده تولید چنین محصولی جالب است، اما تولید و طراحی، جذابیت بیشتری به آن بخشیده است. در واقع، OneBoard Pro+ یک صفحه کلید ارزان قیمت و میان رده نیست، بلکه بدنه آلومینیومی و طراحی، این دستگاه را به عنوان یک محصول بالا رده معرفی می‌کند.
همچنین وجود سیستم عامل اندروید در این صفحه کلید، استفاده از آن را به شما تحمیل نمی‌کند، بلکه شما می‌توانید در هر زمان، بین سیستم عامل کامپیوتر خود و سیستم عامل اندروید 4.4 که توسط یک پردازشگر چهار هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی Rockchip مدل RK3288، حافظه RAM با گنجایش 2 گیگابایت پردازش می‌شود، سوئیچ کنید. اگر مشتاق خرید چنین صفحه کلیدی هستید، باید بگوییم که قیمت آن 300 دلار است. 

محمد حسین ملک

نظرات کاربران در مورد صفحه کلید OneBoard Pro+ با سیستم عامل اندروید معرفی شد


* الزامی
* الزامی