MX4 Pro پرچم‌دار شرکت Meizu معرفی شد

چهارشنبه 28 آبان 1393
موبايل
صفحه نمایش QHD، پردازنده اکسینوس 5430، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسل و بیشتر
چند وقتی بود که شایعات پیرامون گوشی هوشمند جدید شرکت Meizu جریان داشت اما بالاخره MX4 Pro گوشی هوشمند جدید این شرکت همراه با مشخصاتی بسیار خوب معرفی شد. همانطور که احتمالا می‌دانید نسل قبل این دستگاه با نام MX4 با استقبال زیادی رو به رو شد و شرکت چینی این‌بار با اشتیاق بیشتری فروش نسل جدید پرچم‌دار خود را دنبال می‌کند.

در گوشی هوشمند Meizu مشخصاتی به مراتب قوی‌تر از نسل پیش به کار رفته و در بخش طراحی نیز این پرچم‌دار پیشرفت‌هایی به خود دیده است. ابعاد این دستگاه ۱۵۰.۱ در ۷۷ در ۹ میلی‌متر است و وزن آن نیز به ۱۵۸ گرم می‌رسد. با اینکه در گوشی هوشمند MX4 Pro یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به کار رفته اما نسبت صفحه نمایش به اندازه کل بدنه جلویی دستگاه ۷۶.۵ درصد است که باعث کاهش عرض و طول این دستگاه نسبت به ۵.۵ اینچی‌های متداول بازار خواهد بود.


mTouch نیز یک ویژگی خاص این دستگاه به شمار می‌رود که در واقع همان سنسور اثر انگشت خوان معروف در دستگاه‌های پرچم‌دار است. این سنسور در دکمه خانگی دستگاه قرار گرفته و پوششی شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود بر روی آن وجود دارد. این سنسور وظیفه باز کردن قفل دستگاه و خرید در سرویس‌های آنلاین را بر عهده دارد. حساسیت آن نیز 508ppi است که به معنی درست انجام دادن کار حتی در صورت خیس بودن یا کمی کثیف بودن انگشتان دست شما است.
مشخصات گوشی هوشمند Meizu MX4 Pro بدین شرح است:


پردازنده ۸ هسته‌ای اکسینوس ۵۴۳۰ (ساخته شده توسط سامسونگ) با چهار هسته Cortex-A15 در حال اجرا بر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A7 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز


پردازنده گرافیکی Mail T628MP6 با فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز


صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با ۱۵۳۶ در ۲۵۶۰ پیکسل دارای تراکم پیکسلی ۵۴۶


حافظه رم ۳ گیگابایت


دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسل در عقب با سنسور IMX220 Exmor RS سونی


دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل با سنسور زاویه عریض


باتری با ظرفیت ۳۳۵۰ میلی آمپر بر ساعت


اندروید ۴.۴.۴

گوشی هوشمند جدید MX4 Pro اندروید ۴.۴.۴ را همراه با رابط کاربری Flyme OS اجرا می‌کند. این دستگاه در سه حجم ذخیره سازی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این سه مدل نیز به ترتیب ۴۰۸، ۴۴۱ و ۵۰۶ دلار خواهد بود.


این قیمت با تبدیل پول چین به دلار بدست آمده و ممکن است قیمت جهانی دستگاه با این سطح تفاوت داشته باشد. گرچه با قیمتی گران‌تر از این نیز دستگاه ساخت Meizu مشخصاتی فوق‌العاده دارد که ارزش خرید آن را همچنان حفظ می‌کند. MX4 Pro در سه رنگ خاکستری، زرد و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران در مورد MX4 Pro پرچم‌دار شرکت Meizu معرفی شد


* الزامی
* الزامی