موتو 360 در گوگل I/O رویت شد

پنج‌شنبه 5 تیر 1393
موبايل
گمانه‌ زنی‌های بسیاری در مورد احتمال معرفی سه‌ساعت‌هوشمند مبتنی بر Android Wear در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل مطرح شده بود. پس از معرفی Gear Live سامسونگ و همچنین جی‌واچ ال‌جی، موتو 360 نیز در میان محصولات مبتنی Android Wear با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش گرد خودنمایی کرد.
موتو 360 به‌واسطه‌ی استفاده از استیل ضد زنگ جلوه‌ی زیبایی روی مچ دست دارد، مخصوصاً ترکیب آن با رنگ مشکی صفحه‌ی نمایش، زیبایی ویژه‌ای به این ساعت‌هوشمند بخشیده است. لبه‌های شیشه‌ای پوشش صفحه‌ی نمایش در محل اتصال به بدنه‌ی فلزی این ساعت، بسیار لوکس به‌نظر می‌رسد. اما موتورولا با تعبیه یک شیشه ذره‌بینی روی ساعت‌هوشمند خود در این مورد بدعت‌گذاری کرده است. بسیاری از تولیدکنندگان درصدد آ هستند تا فاصله‌ی پیکسل‌ها نمایشی و سطح گجت به حداقل برسد، اما موتورولا به گونه‌ای دیگر عمل کرده است.


براساس اطلاعاتی که توسط Lior Ron، رهبر تیم طراحی گجت‌های پوشیدنی موتورولا منتشر شده، هدف از اینکار پیروی از الگوی طراحی ساعت‌های کلاسیک و شباهت هرچه بیشتر به این ساعت‌های بوده است. یکی از مزایای این طراحی، بهره‌گیری از کل صفحه‌ی نمایش گرد ساعت‌هوشمند و پوشش تمام نقاط سطح روی آن توسط پیکسل‌های نمایشی است.
چیزی که در مورد موتو ۳۶۰ می‌توان به زبان آورد، زیبایی بی حد و حصر آن است. هرسه‌ نمونه‌ی معرفی شده از نسخه‌ی دموی سیستم‌عامل Android Wear بهره می‌برند، از این‌رو انتظار می‌رود در ماه‌های آتی شاهد عرضه‌ی آن به بازار باشیم.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد موتو 360 در گوگل I/O رویت شد


* الزامی
* الزامی