AOC مانیتور 28 اینچی 4K خود را با قیمت 537 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد

جمعه 2 خرداد 1393
کامپیوتر
C ‌اخیراً از مانیتور 28 اینچ خود با نام U2868pqu پرده برداشته که دارای زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه است و این خبر خوبی برای افرادی است که علاقه‌ای به ایجاد سایه روی صفحه‌ی نمایش خود ندارند
به‌نظر می‌رسد استفاده‌ از رزولوشن 4K برای افرادی که به فعالیت‌هایی همچون انجام بازی‌ها، طراحی یا تماشای فیلم می‌پردازند، بسیار اغوا‌کننده باشد؛ اما قیمت بالا یکی از اصلی‌ترین عواملی است که می‌تواند منجر به روی‌گرداندن بسیاری از علاقمندان برای خرید یک مانیتور یا تلویزیون با رزولوشن 4K گردد. هرچند نمونه‌هایی با قیمت ۶۰۰ دلار نیز توسعه‌داده شده‌اند، اما این قیمت دربردارنده‌ی امکانات بالایی نیست؛ اگر چه یکی از بازیگران موجود در حوزه‌ی تولید مانیتورها معادلات را بر هم زده است. مانیتور 28 اینچ AOC کیفیت بالای صفحات‌نمایش AOC را در کنار قیمت مناسب در اختیار علاقمندان قرار داده است.
AOC ‌اخیراً از مانیتور 28 اینچ خود با نام U2868pqu پرده برداشته که دارای زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه است و این خبر خوبی برای افرادی است که علاقه‌ای به ایجاد سایه روی صفحه‌ی نمایش خود ندارند. این مانیتور قادر است تا روشنایی 300 کاندلا بر مترمربع را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ضمناً رفرش رِیت این صفحه‌ی نمایش 60 مگاهرتز است. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این مانیتور 3,840 در 2,160 است که یقیناً می‌تواند رضایت بسیاری از  طراحان را جلب کند.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد AOC مانیتور 28 اینچی 4K خود را با قیمت 537 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد


* الزامی
* الزامی