لنوو اسمارتفون ۶ اینچی S930، اسمارتفون ۴.۷ اینچی S650 و ۵ اینچی A859 را معرفی کرد

شنبه 14 دی 1392
موبايل
کمپانی لنوو سه اسمارت فون جدید خود ار معرفی کرد،
اسمارت فون ۶ اینچی S930، یک اسمارت فون ۴.۷ اینچی با نام S650 و یه دستگاه ۵ اینچی با نام A859. اسمارت فون ۶ اینچی جدید آنها قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. این محصول دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات و نوارهای فلزی است. صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل LCD IPS، پروسسور جدید چهارهسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی مدیاتک، ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱.۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰mAh Li-Polymer cell از جمله مشخصات آن می باشند.

Lenovo S650 یک اسمارت فون ۴.۷ اینچی است که مشخصاتی شبیه به S930 دارد، پروسسور چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی مدیاتک، ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی از جمله مشخصات این اسمارت فون است. صفحه نمایش آن دارای رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و باتری آن ۲۰۰۰mAh می باشد.
در نهایت نوبت به Lenovo A859 می رسد که یک اسمارت فون ۵ اینچی دو سیم کارته است. قیمت آن ۲۱۹ دلار و رزولوشن صفحه نمایش IPS آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد. باتری این محصول لنوو ۲۲۵۰mAh است. سایر مشخصات این دستگاه همانند دو محصول قبلی است. S650 قرار است با قیمت ۲۲۹ دلار و S930 با قیمت ۳۱۹ دلار روانه بازار شوند.

نظرات کاربران در مورد لنوو اسمارتفون ۶ اینچی S930، اسمارتفون ۴.۷ اینچی S650 و ۵ اینچی A859 را معرفی کرد


* الزامی
* الزامی