خودروی خاص با قیمت خاص

سه‌شنبه 5 آذر 1392
خودرو
هفته گذشته یکی از بزرگ ترین حراجی های خودرو در این دهه برگزار شد.
حراجی خودروهای کلاسیک تقریباً در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد از اروپا گرفته تا آمریکا. ولی هفته گذشته یکی از بزرگ ترین حراجی های خودرو در این دهه برگزار شد. رکورد این حراجی به نام  Testa Rossa مدل 57 با مبلغ 17 میلیون دلار ثبت شد.
قبل از این خودرو نیز فراری 250 LM مدل 1964 با قیمت 14.3 میلیون دلار پرچم دار بود. و قبل از این فراری نیز خودروی  Talbot Lago T150-C SS Teardrop Cabriolet با مبلغ 7,150,000 دلار جلب توجه می‌کند.
مدل این خودرو 1938 بوده و تنها نسخه باز مانده از مجموع 20 عدد کوپه این خودرو می‌باشد. رنگ کرم بدنه جلوه ای خاص و کلاسیک به این خودرو بخشیده است. گلگیرهای قطره ای در آن دوران اوج طراحی و مدرنیته محسوب می‌شدند و نکته جالب توجه سقف پارچه‌ای خودرو است که کاملاً جمع شده و تبدیل به یک کروک دو نفره تمام عیار می‌شود.
در داخل نیز همه چیز رنگ و بوی دهه 30 را دارد. چوبکاری استفاده شده در داخل کابین و صفحه کیلومتر شمار و سایر نشانگرهای کلاسیک، بسیار زیبا و دیدنی می‌باشند. نکته مورد توجه در این قسمت، عقربه کیلومتر شمار و دور موتور می‌باشد که بر خلاف جهت یکدیگر حرکت می‌کنند. این خودرو مسلماً برای مالک ارزش پرداخت مبلغ نجومی را داشته است.




نظرات کاربران در مورد خودروی خاص با قیمت خاص


* الزامی
* الزامی