تایید اسند P6S هشت هسته ای توسط رئیس هواوی

دوشنبه 27 آبان 1392
موبايل
اسند P6 هواووی نه تنها یکی از نازکترین اسمارت فون های دنیا است، بلکه از زیباترین تلفن های هوشمند موجود هم به شمار می رود.
این محصول یک اسمارت فون واقعا جذاب است که تنها بخش سخت افزاری آن کمی توی ذوق می زند. به خصوص چیپ پردازنده ای که بیش از تامین نیروی پردازش، گرما تولید می کند. 
و البته شرکت چینی سازنده آن، به خوبی به مشکل اسند P6 واقف است. لذا تصمیم گرفته تا نسخه به روز شده ای از آن را راهی بازار کند. جالبتر اینکه محصول ارتقاء یافته به یک پردازنده مرکزی ۸ هسته ای مجهز خواهد شد. رئیس هواوی، Xu Xin Quan این اطلاعات را در اکانت وبیو خود منتشر کرده است.

این اسمارت فون Huawei Ascend P6S نام داشته و یکی دیگر از چیپ های مجتمع اختصاصی تولید شده توسط هواوی (K3V2) را درون خود خواهد داشت. این پردازنده یکی از اولین هشت هسته ای های واقعی دنیای موبایل خواهد بود. به این معنی که تمام هسته های آن به طور همزمان در عملیات ها شرکت خواند داشت. درست بر خلاف چیپ های هشت هسته ای Exynos سامسونگ که تنها ۴ هسته می توانند به صورت همزمان فعال باشند.

البته به جز همین یک مورد، دیگر مشخصات Huawei Ascend P6S نامعلوم هستند. اگرچه شیوه نامگذاری نشان می دهد که نباید انتظار تغییرات و بهبود چشمگیری در پی ۶ تازه باشیم. همچنین هواوی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان عرضه اسمارت فون تازه اش اعلام نکرده است.

نظرات کاربران در مورد تایید اسند P6S هشت هسته ای توسط رئیس هواوی


بدون نام
1392/08/28 17:7

جه موقعی معرفی میشه؟ میخوام p6 بگیرم ----- بگیرم یا صبر کنم p6s بیاد؟


* الزامی
* الزامی