Dell دو تبلت ویندوزی Venue 8 Pro و Venue 11 Pro را با پردازنده اینتل و قلم دیجیتال معرفی کرد

پنج‌شنبه 11 مهر 1392
تبلت
دل از دو تبلت جدید خود با نام‌های Venue 8 Pro و 11 Pro که از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی می‌کنند، رونمایی کرد
دل از دو تبلت جدید خود با نام‌های Venue 8 Pro و 11 Pro که از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی می‌کنند، رونمایی کرد. تبلت Venue 8 Pro مجهز به صفحه نمایش 8 اینچ از نوع HD IPS با پشتیبانی از قلم دیجیتال است و Venue 11 Pro نیز از مشخصات سخت افزاری مشابه Surface 2 Pro بهره می‌برد.
Venue 8 Pro دارای صفحه نمایش 8 اینچ از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل،  شبکه LTE و پردازنده Bay Trail اتم اینتل است. جالب اینجاست که دل از صفحه دیجیتایزر برروی نمایشگر آن استفاده نموده تا با حساسیت بالا از قلم‌های هوشمند پشتیبانی کند. دیجیتایزر در محصولات سری گلکسی نوت سامسونگ نیز بکار گرفته شده‌اند.
تبلت Venue 11 Pro به پردازنده قوی‌تر Core i3 و i5 از سری Haswell اینتل مجهز شده است که بازده به مراتب بالاتری را نسبت به پردازنده Bay Trail تبلت Venue 8 Pro ارائه می‌کند. برای این تبلت یک صفحه کلید فیزیکی بسیار باریک نیز در نظر گرفته است تا کاربران به راحتی بتوانند آن را به لپ‌تاپ تبدیل کنند. این صفحه کلید زمانی که از تبلت استفاده نمی‌کنید، نقش محافظ صفحه نمایش را ایفا می‌کند.
Venue 11 Pro دارای درگاه USB 3.0 است و آفیس 2013 نسخه Home & Student بصورت مجانی برروی آن نصب شده است.
به این ترتیب Dell پس از عدم استقبال از سیستم عامل ویندوز RT، ساخت تبلت‌های ویندوزی مبتنی بر معماری ARM را کنار گذاشته و به سمت تبلت‌های مجهز به پردازنده اینتل روی آورده است. هر دو تبلت جدید این شرکت قادر به اجرای نسخه کامل سیستم عامل ویندوز 8.1 به همراه نرم افزارهای کلاسیک و جدید تحت ویندوز هستند.
Venue 8 Pro با قیمت 299 دلار و تبلت Venue 11 Pro با شروع قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد. داک فیزیکی تبلت نیز با قیمت 99 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. فروش هر دو محصول از ماه آینده آغاز می‌شود.

رضا نقش بند

نظرات کاربران در مورد Dell دو تبلت ویندوزی Venue 8 Pro و Venue 11 Pro را با پردازنده اینتل و قلم دیجیتال معرفی کرد


* الزامی
* الزامی