رونمایی از اسمارتفون Oppo N1،

سه‌شنبه 2 مهر 1392
موبايل
صفحه نمایش ۵.۹ اینچی فول اچ دی، Color OS و دوربین چرخشی
Oppo رسما جدیدترین اسمارت فون خود را معرفی کرد. Oppo N1 نام این دستگاه است که از Color OS این کمپانی که براساس سیستم عامل اندروید ۴.۲ می باشد بهره می برد. Oppo N1 دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی IPS فول اچ دی و چگالی پیکسلی ۳۷۷PPI است، ضمن اینکه صفحه نمایش آن بسیار حساس بوده و کاربر با استفاده از مداد معمولی و دستکش نیز می تواند با آن کار کند.
بدنه آن پلاستیکی است و از دیگر مشخصات فنی آن میتوان به حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، پروسسور چهارهسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی Snapdragon APQ8064، جی پی یو ادرنو ۳۲۰ و ۲ گیگابایت رم اشاره نمود. ابعاد آن ۱۷۰.۷ در ۸۲.۶ در ۹ میلیمتر و وزنش ۲۱۳ گرم می باشد.
اما یکی از نکات جالب این اسمارت فون، در پشت آن قرار دارد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با سنسور CMOS و دیافراگم f/2.0 که با همکاری Fujitsu بطور اختصاصی برای این دستگاه طراحی شده است. این دوربین مجهز به چیپ تصویربرداری IPS فوجیتسو می باشد. N1 اولین اسمارت فون اندرویدی است که دارای طراحی لنز ۶ تکه می باشد. ماژول دوربین توانایی چرخش ۲۰۶ درجه ای را دارد و این امکان را به کاربر می دهد تا از آن بعنوان دوربین جلو نیز استفاده کند.
در زیر دوربین قسمتی قرار دارد که بسیار حساس می باشد و از ویژگی با نام O-Touch بهره می برد. این ویژگی براساس نوع حرکتی که کاربر برای آن تعریف می کند عمل می نماید. مثلا با یک حرکت موسیقی پخش کرده و یا به مرور ومی پردازد. Oppo همچنین یک لوازم جانبی مخصوص این اسمارت فون با نام O-Click طراحی کرده که با بلوتوث کار می کند و اساسا کار یک ریموت کنترل برای دوربین را انجام می دهد (برد آن تا ۵ متر است).

gsmarena

نظرات کاربران در مورد رونمایی از اسمارتفون Oppo N1،


* الزامی
* الزامی