مایکروسافت نسخه جدید تایپ‌کاور را معرفی کرد

سه‌شنبه 2 مهر 1392
تبلت
مایکروسافت نسخه جدید تایپ‌کاور را معرفی کرد: باریکتر، کم صداتر همراه با نور پس‌زمینه
در کنار معرفی نسل دوم سرفیس و سرفیس پرو، مایکروسافت از صفحه‌کلید‌ فیزیکی (Type Cover) جدید خود رونمایی کرد. ردموندی‌ها وعده داده که تایپ‌کاورهای جدید، عمل‌کرد بهتر و بهینه‌تری در هنگام فشردن کلیدها خواهند داشت.

تایپ‌کاورهای جدید مایکروسافت، در هنگام تایپ، کم‌صداتر بوده و به نور پس‌زمینه نیز مجهز شده است. نسل دوم تایپ‌کاورهای مایکروسافت، در رنگ‌های ارغوانی، صورتی، آبی و سیاه عرضه خواهند شد. بر اساس اعلام مایکروسافت فاصله کلید‌های تایپ‌کاور ۲ برای فشرده شدن، نزدیک به یک میلی‌متر است و همین مسأله، ضخامت نسل جدید تایپ‌کاور را به اندازه نسل اول تاچ‌کاور‌ها می‌رساند.
تایپ‌کاربر ۲، سال میلادی آینده به بازار عرضه خواهد شد و پیش‌خرید آن نیز همزمان با نسل جدید سرفیس و سرفیس پرو از ۲ مهرماه و با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار شروع خواهد شد.
مایکروسافت در طول ماه‌های گذشته زمان و هزینه زیادی بر روی نسل دوم سرفیس صرف نموده تا بتواند جذابیت و کاربردی بودن آن را به کاربران نمایش دهد. پانوز پانای (Panos Panay) رئیس بخش سرفیس، درباره تایپ‌کاورهای جدید مایکروسافت می‌گوید:
این ابزار ورودی، بهره‌وری شما را افزایش خواهد داد. چرا که خوب و راحت تایپ کردن یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری است.

مایکروسافت در مرحله نخست درصدد است تا به کمک ابزارهای مثل مجموعه آفیس، کاربران تجاری را به سمت تبلت‌های جدید خود جذب کند. با این حال ایجاد تنوع در رنگ‌بندی محصولات جانبی نشان از توجه مایکروسافت به کاربران غیرتجاری نیز دارد.

نظرات کاربران در مورد مایکروسافت نسخه جدید تایپ‌کاور را معرفی کرد


* الزامی
* الزامی