سامسونگ: تلفن های هوشمند بعدی با پردازنده 64 بیتی

پنج‌شنبه 21 شهریور 1392
موبايل
سامسونگ هم اعلام کرده که اسمارت فون های بعدی اش به پردازنده ۶۴ بیتی مجهز خواهند بود.
شین جونگ کیان رئیس بخش موبایل سامسونگ  به نشریه کره تایمز گفته: «البته این در مدت زمان کوتاهی اتفاق نخواهد افتاد. اما بله، اسمارت فون های آینده ما با پردازنده ۶۴ بیتی کار خواهند کرد.»


شین همچنین در خصوص تلاش سامسونگ برای نفوذ بیشتر در بازارهای چین و ژاپن هم سخن گفته است. جایی که اپل این بار تلاش فراوانی برای کسب بازار در آنجا کرده است. به گونه ای که بالاخره در مراسم معرفی آیفون اعلام کرد که با NTT Docomo ژاپن هم برای عرضه قراردادی آیفون به توافق رسیده. همچنین قرار است آیفون 5S این بار از روز اول عرضه در آمریکا، در بازار چین هم به مشتریان ارائه شود. 


علاوه بر اینها، قرار است به زودی آخرین آیفون اپل راهی ویترین بزرگترین اپراتور دنیا، China Mobile شود. اپل همچنین توانسته لایسنس عرضه آیفون 5S را تحت شبکه TD چاینا موبایل به دست آورد.


در این گزارش به نقل از شین آمده: «سامسونگ می داند که اپل تلاش می کند تا صنعت موبایلش در چین و ژاپن را گسترش دهد. و این بدان معنی است که ما باید در این کشورها سعی و تلاشی دو چندان را به کار ببریم.»


در واقع سامسونگ اکنون در بازار چین، رهبری را در اختیار دارد و جلوتر از اپل ایستاده. این شرکت کره ای در سه ماهه دوم ۲۰۱۳ توانست بیش از ۱۵ میلیون اسمارت فون به مصرف کنندگان چینی بفروشد. و اینگونه ۱۹.۴ درصد بازار این کشور را از آن خود کند. در مقام مقایسه، اپل در مدت زمان مشابه تنها ۴.۳ میلیون اسمارت فون فروخته و توانسته ۴.۳ درصد بازار را از آن خود کند.

نظرات کاربران در مورد سامسونگ: تلفن های هوشمند بعدی با پردازنده 64 بیتی


* الزامی
* الزامی