سامسونگ گلسی نوت ۳ معرفی شد همراه با گالری عکس

چهارشنبه 13 شهریور 1392
موبايل
گلکسی نوت ۳ باریک تر، سبک تر، قوی تر و البته بزرگتر از نسل قبلی شده.
مثل مراسم معرفی گلکسی S4، این بار نیز جی کی شین روی صحنه آمد تا گلکسی نوت ۳ را معرفی کند. سامسونگ مثل دفعات قبلی خود ابتدا یک خلاصه گویی سریع از محصول داشت و سپس به سراغ اعلام مشخصات کامل رفت. اولین چیزی که جلب توجه می کند، طرح پشت بدنه است که البته پلاستیکی است ولی جنس چرم را شبیه سازی کرده و حتی دوخت دور تا دور نیز دارد!

گلکسی نوت ۳ باریک تر، سبک تر، قوی تر و البته بزرگتر از نسل قبلی شده. نمایشگر Super AMOLED دستگاه ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۳۸۶ پیکسل بر اینچ است. پردازنده آن نیز اسنپدرگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز (مدل 4G) یا اگزینوس ۵ اکتا با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز (3G) است.


در کنار اینها ۳ گیگابایت رم قرار دارد و طبق معمول محصول در حافظه های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود. در عقب دستگاه هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد که فراموش نشود، قادر به ضبط ویدیوی 4K نیز هست. باتری نیز ۳۲۰۰ میلی آمپری است. 



سیستم عامل دستگاه اندروید ۴.۳ است که طبق معمول به رابط کاربری سنگین سامسونگ مجهز شده و ویژگی هایی نظیر Air Command، و Action Memo، در کنار Scrapbook و S Finder به استفاده راحت تر در طول روز کمک می کنند. ضمنا یک S Note جدید هم داریم.


Air Command یک منو است. هر وقت که قلم را از جای خود بیرون آورید، باز می شود و البته وقتی قلم را بالای نمایشگر بگیرید و دکمه آن را بفشارید هم همین طور. از لانچری که Air Command در اختیارتان قرار می دهد می توانید به کاربردهای اصلی قلم S Pen دسترسی یابید. ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم. یعنی Action Memo و Scrapbook و S Finder و Pen Window.


Action Memo نوشته های شما را به آیتم های قابل تعامل تبدیل می کند. مثلا وقتی شماره تلفن کسی را می نویسید، قادر به تماس مستقیم از داخل نوشته خود هستید. یا هر آدرسی را می شود در گوگل مپس جستجو کرد، آن هم بدون نیاز به کپی-و-پیست.



S Finder نوشتن بر روی نوت ۳ را دلچسب تر کرده زیرا از این پس می توانید با استفاده از آن در بین متن های خود جستجو کرده و محتوای مورد نظر را بیابید. نه فقط عناوین یادداشت ها، بلکه خود نوشته ها نیز!



در گلکسی نوت ۳، سامسونگ یک اینترفیس دریافت خبر تازه نیز معرفی کرده و آن My Magazine است که مثل فلیپ بورد یا BlinkFeed (که دومی مربوط به رابط کاربری سنس ۵ اچ تی سی است) به کمک تان می آید تا با سوایپ کردن از پایین صفحه خانگی، از کانال های خبری که مشترک شان هستید، انواع خبرها را یکجا دریافت و مشاهده کنید.


وزن گلکسی نوت ۳ تنها ۱۶۸ گرم است که نسبت به نوت ۲ کاهش یافته. ابعاد کلی آن نیز ۱۵۱.۲ در ۷۹.۱ در ۸.۳ میلیمتر است. این فبلت در رنگ های مختلفی ارائه می شود که از آن جمه می توان به سفید، مشکلی و صورتی اشاره کرد. کاور S View نیز در رنگ های مختلفی وجود دارد و با پنجره بزرگش به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن، بر روی آن با قلم S Pen کار کنید.


این یک معرفی اولیه برای نوت ۳ بود. هر چند مثل بیشتر محصولات امروزی در دنیای فناوری، شبیه نسل قبل از خود است ولی بهبودهای تکاملی مناسبی نیز داشته که امشب و شب های دگر به آنها خواهیم پرداخت.


در ادامه مطلب، به گالری عکس پر و پیمان این فبلت همچنان همراه ما باشید.











نظرات کاربران در مورد سامسونگ گلسی نوت ۳ معرفی شد همراه با گالری عکس


نیما
1392/06/13 23:52

طراحی شبیه به چرم قسمت پشت فبلت جالبه


رحمان 001
1392/06/14 0:11

امشب سونی و سامسونگ غوغایی به پا کردند


* الزامی
* الزامی