هواوی Ascend P6 را رونمایی کرد، باریک ترین تلفن هوشمند دنیا

چهارشنبه 29 خرداد 1392
موبايل
اکنون دیگر این شرکت تنها باید با خودش رقابت کرده و رکوردهای خودش را بشکند.
حتما به خاطر دارید اواخر اردیبهشت ماه عکس های اسمارت فونی با نام رمز P6-U06 را به نمایش گذاردیم که گفته می شد قرار است با ضخامت 6.18 میلیمتر و بدنه فلزی صاحب عنوان «نازک ترین تلفن هوشمند» شود. اکنون نوبت به رونمایی از آن رسیده است: Ascend P6.



شب گذشته هواوی در کنفرانس لندن به طور رسمی از اسمارت فونی تمام فلزی با وزن ۱۲۰ گرم و ضخامت 6.18 میلیمتر رونمایی کرد که از نمایشگری 4.7 اینچی  با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل با تکنولوژی in-cell بهره می برد. پردازنده آن چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی است و ۲ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. فضای ذخیره سازی داخلی P6 تنها ۸ گیگابایت است، اما شما می توانید به لطف اسلات کارت حافظه جانبی میکرو اس دی آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهید.

دوربین اصلی این اسمارت فون ۸ مگاپیکسلی با امکان عکاسی در نور کم است و دوربین جلو آن هم یک ۵ مگاپیکسلی قدرتمند است. سیستم عامل اسند پی ۶، اندروید 4.2.2 و همراه با رابط کاربری Emotion اختصاصی هواوی است. باتری قدرتمند ۲۰۰۰ میلی آمپری آن شما را با هر نوع امکان ارتباطی GSM یا UMTS و HSPA+ ساعت ها همراهی می کند. 

این اسمارت فون فوق نازک قرار است از ماه جاری میلادی در چین به بازار عرضه شود و از ماه آینده هم وارد بازارهای اروپای غربی خواهد شد.  قرار است تا پایان سال بیش از ۱۰۰ کشور تحت پوشش بازار فروش Ascend P6 قرار گیرند. و نسخه LTE آن هم در سه ماهه چهارم امسال راهی بازار می شود. 

این موبایل در سه رنگ مشکی، صورتی و سفید و با قیمت حداقلی ۶۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. 

نظرات کاربران در مورد هواوی Ascend P6 را رونمایی کرد، باریک ترین تلفن هوشمند دنیا


نفس
1393/02/28 11:24

سلام لطفا قیمت گوشی را به پول ایرانی بگید


* الزامی
* الزامی